Sat. Jun 6th, 2020

Perlukan Bimbingan Untuk Buat Duit Dengan Trade?

3 min read
Kongsikan artikel ini

Di dalam musim sekarang ini, kami pasti ramai yang hilang punca pendapatan mereka setelah perintah kawalan pergerakan dikuatkuasakan. Walaupun kerajaan sudah mengeluarkan status bahawa tidak boleh diberhentikan pekerja, atau potong gaji atau bagi cuti tanpa gaji. Tapi kami pasti ramai syarikat di luar sana tetap lakukan juga demi menjaga syarikat daripada terus melingkup.

Maka kerajaan mula mengumumkan BANTUAN PRIHATIN NASIONAL untuk B40 dan M40, serta tidak lupa pada yang bujang. Namun, bantuan one off seperti ini tetap tidak dapat membantu sepenuhnya mereka ini. Cuma mereka dapat untuk membeli barang keperluan buat sementara waktu tempoh PKP ini dijalankan.

Tapi, selepas ini bagaimana caranya untuk mereka ini terus survive?

Melihat situas seperti ini, kami terfikir, bagaimana cara untuk bantu mereka ini semua? Apa yang kami sebagai akademi boleh bantu?

Setelah perbincangan, AJL pun wujudkan satu kelas trading online. Orang yang betul-betul terdesak dan memerlukan duit ini seharusnya cari jalan untuk mereka buat duit dalam situasi genting seperti ini. Tidak ada cara lain yang sesuai dalam keadaan sekarang melainkan TRADE.

Ya. Hanya dengan trading mereka boleh buat duit poket dari rumah. Tapi untuk trade mereka perlukan bimbingan. Jadi kami wujudkan kelas trading online ni bersempena musim covid-19 supaya dapat bimbing anda yang ingin buat duit dari rumah.

Ikutkan memang nak belajar trade ni sedikit susah dan rumit. Lebih-lebih lagi bagi orang yang tak ada basic pasal trading. Tak tahu sepatah haram pun pasal trading. Namun, kami mencari jalan penyelesaiannya dan kami telah cuba permudahkannya dengan beberapa tools trading yang berguna.

AJL akan adakan satu sesi zoom meeting bersama Ir Sofian selama lebih kurang setengah hari untuk terangkan mengenai teknikalnya dan dalam sesi tersebut, anda boleh bertanyakan soalan jika tidak faham. Kemudian pihak AJL akan berikan semua tools trading tersebut secara email. Dan Ir juga akan berikan signal berbentuk pending order untuk anda follow masuk. Dalam masa sama, anda perlu buat latihan, fahamkan dan belajar. Tapi sambil-sambil itu, anda boleh juga follow signal untuk gain profit.

Yang penting, anda perlu ada modal $100 USD dalam akaun trading milik anda. Nanti kami akan bagitahu macam mana cara untuk buka akaun itu semua. Bagi yang tidak punya modal $100usd yang bersamaan dengan RM460, anda boleh gunakan duit kwsp ke, duit bantuan ke, duit tepi ke untuk anda jana duit sampingan.

Dekat mana lagi nak buat duit cara mudah? Hanya ini sahaja cara yang kami boleh bantu semasa covid-19 ini. Mungkin lepas ini anda susah dah nak dapat kelas yang bernilai RM100. Kalau tanya dengan orang lama, student dan alumni, yuran yang diorang kena bayar adalah RM1000 paling kurang. Istimewa kali ini, sebab kami faham dan kami pun nak bantu. Selebihnya anda sendiri kena bantu diri anda keluar dari masalah yang anda hadapi.

Untuk mendaftar, anda boleh berhubung dengan AJL di talian hotline : 019-322 6769 atau klik link di bawah ini.