Kongsikan artikel ini

Assalamualaikum.

Selamat pagi semua yang masih lagi bersama Team Akademi JL.

Hari ini, kami ingin memaklumkan kepada anda bahawa harga pasaran emas dunia telah turun mencecah 1250 usd/oz.

ir-sofian-akademi-jl-price-gold-market

Sebelum ini, kami pernah memaklumkan bahawa speaker kami, Ir Sofian pernah menyatakan harga emas akan turun paling rendah ke 1260 sebelum membuat lonjakan naik secara mendadak.

Jika dahulu, anda ternanti-nantikan bilakah waktu yang disebut oleh Ir Sofian akan jadi kenyataan. Dan sekarang, kami dari Akademi JL menyatakan ini lah masanya. Kerana harga emas dunia telah turun seperti yang dijangkakan oleh Ir Sofian.

Dan ini lah dia masanya untuk anda membeli emas sebagai penyimpan magnet kekayaan anda sebelum menghadapi krisis ekonomi dunia yang kita tidak tahu berapa lama ia akan berlaku. Mungkin makan masa 2 3 tahun.

Jadi, usah ragu-ragu lagi. Sekarang lah masanya untuk anda bertindak. Jika sebelum ini anda ragu-ragu bilakah waktu yang sesuai untuk anda membeli emas. Kali ini, kami dari Akademi JL telah membukan ruang untuk anda.

Kerana emas merupakan harta yang tidak ternilai. Jika berlaku krisis ekonomi, hanya emas yang dapat membantu anda untuk meneruskan kelangsungan hidup.

Anda sendiri maklum akan keadaan matawang negara kita dan matawang USD yang semakin lemah. Jika matawang USD terus menurun, maka harga emas akan naik mendadak. Dan pada waktu itu nanti, bukan lah waktu yang sesuai lagi untuk anda membeli emas sebagai magnet kekayaan anda.

ir-sofian-akademi-jl-beli-emas-berkala

Admin – FT